.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین دستور سرپرست آموزش و پرورش

علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نخستین بخشنامه دوران سرپرستی خود به ادارات کل استانی، تاکید کرده است جابجایی در سطح مدیران و مشاغل اداری خودداری کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش ، به منظور بازگشایی مطلوب مدارس و دقت در تصمیم گیری طی بخشنامه ای تاکید کرد، از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در سطح مشاغل مدیریتی و اداری خودداری کنند.

علی اصغر فانی طی بخشنامه ای به مدیران کل استان های سراسر کشور، از آنان خواست از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در مشاغل مدیریتی و سرپرستی واحدهای اداری در سطح ادارات کل، شهرستان ها و مناطق جدا خودداری کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش طی این بخشنامه از مدیران کل استان ها خواست، هرگونه تغییر و جابجایی در سطح معاونین مدیر کل، روسای ادارات موضوع به اطلاع معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع رسیده تا موضوع پس از بررسی و اعلام نظر وزارتخانه انجام شود.

وی در ادامه بخشنامه آورده است: با سازماندهی به موقع نیروی انسانی، تجهیزات، مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس را فراهم آورده تا شاهد فضایی شاداب و پرنشاط در مدارس باشیم. امیدواریم با سازماندهی نیروی انسانی ، تجهیزات و تعمیرات به موقع شاهد بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس باشیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیضی 31 مرداد 1392
این هم دنبال رای اعتماده خرش که از پل گذشت اتوبوس می فرسته مبصرکلاس رو هم عوض می کنه
یک کارشناس 31 مرداد 1392
خدا حفظت کنه آقای فانی. نجف زاده گیلان در سال قبل بخاطر حفظ خودش همه روسا را قلع وقمع کرداز رودبار رحمت آباد عمارلو شفت فومن صومعه سرا تولمات ماسال تالش رضوانشهر کوچصفهان سیاهکل خمام لاهیجان رودبنه کلاچای دیلمالن اتاقور لنگرود رشت چابکسر و... همه را برداشت بخاطر نماینده ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.949 seconds.